lunes, 27 de mayo de 2013

MAQUETES 2013


Ya em finalizat les maquetes , aci vos dice com em anat fent les maquetes.

-Em anat retallant i donanli una capa de blanc a tots els laterals i parets de les maquetes.
-Em tingut q llimar totes les parets per a que es qeden mes o menos totes igualades.



-Despres em anat pintant els laterals i les parets dels colors que ens an dit els nostres companys del superior en el cas de gallardo y meu roig en rales blanques o blanc en ralles rotjes.


-Despres em anat apagant tots els laterals , les parets interiors i tot ala base. 





Per a  finalitzar hem fet les figuretes del gimnas maquetes de peces bicicletes de spinning i demes.


Els nostres compayns de comerçs han fet els cartells de cada maqueta:
-Aquesta es la de Spinning tour una seccio que te el nostre gimnas.




No hay comentarios:

Publicar un comentario